|
Disse websidene oppdateres ikke lengre og er kun tilgjengelig for historikken sin skyld.
Klikk her for å gå til den oppdaterte informasjonen.
Spill og tidsfordriv
Det er ikke nødvendig å redigere noen av eksemplene på denne siden før de tas i bruk.
- Slagskip
Denne arbeidsboken inneholder et enkelt eksempel på spillet Slagskip.
Man spiller mot datamaskinen, som ikke har fått programmert allverden av intelligens.
Burde kunne underholde barna.
Kun engelsk tekst.
Klikk her for å laste ned dette eksempelet.
Oppdatert: 2000-08-08
Krever: XL97
Filstørrelse: 19 kB
- Minnespill
Denne arbeidsboken inneholder et spill for de som vil trimme hjernen litt.
Prøv å finne de 16 forskjellige symbolparene på færrest mulig forsøk.
Kun engelsk tekst.
Klikk her for å laste ned dette eksempelet.
Oppdatert: 2000-08-08
Krever: XL97
Filstørrelse: 18 kB
- Utvidet bondesjakk
Denne arbeidsboken inneholder et utvidet eksempel på spillet Bondesjakk for to spillere (ikke deg mot datamaskinen).
Idegrunnlag og betatesting av Krister Hammar.
Klikk her for å laste ned dette eksempelet.
Oppdatert: 2000-08-08
Krever: XL97
Filstørrelse: 18 kB
- Minesveiper
Denne arbeidsboken inneholder et enkelt eksempel på spillet Minesveiper.
Man spiller mot datamaskinen som er like nådeløs som originalen.
Kun engelsk tekst.
Klikk her for å laste ned dette eksempelet.
Oppdatert: 2008-09-02
Krever: XL97
Filstørrelse: 28 kB
- Puslespill
Denne arbeidsboken inneholder en gammel klassiker kjent fra barnas tre- og plastleker.
Prøv å ordne tallene i riktig rekkefølge på færrest mulig forsøk.
Kun engelsk tekst.
Klikk her for å laste ned dette eksempelet.
Oppdatert: 2000-08-08
Krever: XL97
Filstørrelse: 16 kB
- Bondesjakk
Denne arbeidsboken inneholder det klassiske spillet Bondesjakk.
Man spiller mot datamaskinen, som ikke har fått programmert allverden av intelligens.
Burde kunne underholde barna.
Kun engelsk tekst.
Klikk her for å laste ned dette eksempelet.
Oppdatert: 2000-08-08
Krever: XL97
Filstørrelse: 27 kB
Dokumentet er sist oppdatert 2008-09-02 21:28:33
|
|